GELAGAT SI JALANG BERTOPENGKAN MALAIKAT..

ah!ade si mulut jahat,

cuba menjadi malaikat,

si penjahat,

hebat,licik sungguh kau,

berselindung,

di sebalik wajah,

yang mereka kata

cantik,

bagi aku,

kau macam pembungkus nasi lemak,

macam lampin adik aku,

macam rokok,

pakai skali,terus buang

kau rosak,

x ubah macam si jalang,

di lorong gelap,

kau cuma hebat di mata mereka,

tapi tidak di mata hati aku,

hidup kau penuh dengan nafsu,

kotor,jijik

sudahlah,cukuplah,

hentikan permainan,

yang aku sendiri x ingin ikut sama,

sebab aku letih,

rentak kau dah lapuk,

tak ada sapa nak ikut,

kesian kau,

kau kata aku tak popular,

tapi nak tahu aku kata ape?

"DEY!PEGI MAMPOS!"

hahahaha..

aku gembira,dengan kawan yang setia,

bukan macam kau,

obsesi,mahu berteman dengan si kaya,

tapi itu semua dunia lah,

kau memang buta!

sekurang-kurangnya,

aku x plagiat karya orang,

macam kau,

kau memang sedih,

lagi sedih dari hidup anjing kelaparan,

sedih kan?

No comments:

Post a Comment